Exercícios de supremacia geoestratégica: a Franja e a Rota, por Joám Lopes Facal: Um repasso à política internacional e em especial à estratégia china da Franja e a Rota.
https://praza.gal/opinion/exercicios-de-supremacia-geoestrategica-a-franja-e-a-rota
----------------------
Artigo em público.pt sobre o Rendimento Mínimo de Exclusão (a RISGA dali)
“Eu quero mais, eu esperava mais. Eu luto por mais.
Decorridos 25 anos, a medida é essencialmente, na sua abordagem conceptual, uma mentira. Não é rendimento, não é social, nem é de inserção. Alguém consegue sobreviver com 189,50 euros por mês se for isolado no agregado?”
Curioso que, a pesares dumha análise correta, não dá chegado à RBUI.
https://www.publico.pt/2021/08/17/opiniao/opiniao/rendimento-minimo-exclusao-1974222
----------------------
Si. Recuperar frecuencias, todos entendemos que a loita contra o cambio climático implica maior e mellor transporte público. Pois entre Ferrol e A Coruña, e os “puntos intermedios”, entre eles claro Betanzos, non: A usar o coche privado ou a autoestrada ou “sufrir” o pésimo e empeorado (parecía imposíbel, mais fixérono) servizo de buses ou o practicamente inexistente de trens.
Ata o PSOE de Betanzos, e a alcaldesa protestan: https://novas.betanzos.es/o-concello-trasladalle-novas-queixas-a-xunta-polo-transporte-e-advirte-que-se-non-son-atendidas-emprendera-outro-tipo-de-vias/
----------------------
Ata o México das “mordidas” empeza a estar farto das empresas “españolas” ou com tratos com os “españois”, lembremos PEMEX desembarcando aquí ou vexamos a Iberdrola ali.
Ningún comentario:
Publicar un comentario